Міцні партнерські відносини як основний інструмент успішного бізнесу

Міцні партнерські відносини як основний інструмент успішного бізнесу

Міцні партнерські відносини як основний інструмент успішного бізнесу

«Командна робота - це здатність працювати разом у напрямку спільного бачення. Здатність направляти індивідуальні досягнення до організаційних цілей. Це - паливо, що дозволяє звичайним людям досягати незвичайних результатів», - таку думку мав Ендрю Карнеґі (Andrew Carnegie), американський підприємець та мультимільйонер. Безумовно, партнерство є одним з найбільш значущих факторів, що впливають на успіх бізнесу, а також допомагає зорієнтуватися та втримати позиції під час кризи. Наразі увесь світ відчуває на собі руйнівний вплив пандемії COVID-19. Тож питання співпраці є досить актуальним. Гарним прикладом узгоджених партнерських відносин є Асоціація Індійських фармацевтичних виробників (Indian Pharmaceutical Manufacturer's Association - IPMA). До складу IPMA входять індійські фармацевтичні компанії, які відповідають високим міжнародним стандартам у виробництві лікарських засобів і мають представництва в Україні. Кожен із членів IPMA розділяє ідею ефективної співпраці та цінує своїх партнерів. У цій публікації пропонуємо розглянути кейс компанії - члена IPMA «Euro Lifecare», якій наперекір кризі 2020 р. вдалося досягти певних результатів у розвитку бізнесу.

 

«Не дивлячись на мобільність ринку в 2020 р., який був схильний до багатьох змін, нашій компанії та нашим партнерам вдалося досягти певних результатів у розвитку бізнесу. Ми вдячні кожному з партнерів, які підтримали нашу стратегію і тим самим допомогли нам значно зміцнити наш бренд, а також за те, що наші партнери швидко орієнтуються та приймають рішення з приводу ведення наших спільних конт­рактів. Безумовно, наш імідж та репутація сформувалися завдяки високому професіоналізму наших партнерів та якісному веденню партнерських відносин. Разом з нашими партнерами ми плануємо бути найактивнішими гравцями українського ринку», - зазначив Сакет Кумар Малік, директор з продажу компанії «Euro Lifecare».

Серед найважливіших складових, які допомогли «Euro Lifecare» продовжити розвиток у 2020 р., С.К. Малік виділяє: кейси продукту, постійне професійне навчання та розвиток команди, інвестиції, глибинний аналіз, активний моніторинг ринку та якісний менеджмент.

 

Основною гордістю компанії є довіра аптечних мереж, лікарів та дистриб'юторів. Варто відмітити, що Представництво «Euro Lifecare» в Україні вже більш ніж 18 років успішно провадить діяльність, що заснована на встановленні довгострокових партнерських відносин з виробниками (на основі ексклюзивного представлення товарів і марок на території України та СНД), постачальниками, дистриб'юторами, аптечними мережами та медичним співтовариством.

 

Основними принципами роботи «Euro Lifecare» є:

  • просування на ринку інноваційних продуктів, затребуваних споживачами;
  • участь у формуванні ринку;
  • підвищення культури споживання препаратів серед населення, активна співпраця з цією метою з провідними представниками медичного та наукового співтовариства, державними, а також недержавними комерційними установами, фондами та центрами, чия діяльність пов'язана з медичною промисловістю.

 

Сьогодні основними напрямками діяльності компанії є реєстрація, маркетинг і подальше просування лікарських засобів на території України. До списку постачальників «Euro Lifecare» входять компанії з Індії та Європи, якість продукції яких підтверджена сертифікатами належної виробничої практики (Good Manufacturing Practice - GMP).

 

Такі широкі партнерські відносини є відображенням місії компанії - бути надійним партнером в країнах СНД та Європейського союзу для надання якісних препаратів на основі професійної маркетингової діяльності та інноваційних продуктів.

 

Авжеж, ця місія є близькою для ІРМА, голов­ним завданням якої є допомога в забезпеченні якісними, безпечними, ефективними та доступними ліками громадян України, аби покращити стан їхнього здоров'я. У даному контексті варто зазначити, що спадщиною стародавньої Індії є найдавніша медична система - аюрведа. Це методи лікування і профілактики, випробувані й перевірені тисячами лікарів, які протягом багатьох тисяч років з її допомогою позбавляли від хвороб мільйони людей. Профілактиці в ній відводиться більш вагома роль, ніж терапії.

 

Аюрведа використовує комплекс цілющих сил природи, і є найдавнішою і найбільш цілісною медичною системою, що вивчає тіло і душу. Аюрведичні препарати виготовляються з екстрактів трав, фруктів, насіння, коренів, квітів і т.ін., зцілюють хвороби, сприяють довголіттю і не мають побічних ефектів і наслідків.

 

Компанія «Euro Lifecare» підтримує розвиток аюрведи, підтвердженням чого є бренд Бронхо Веда - НАЙКРАЩЕ ВІД ПРИРОДИ. До складу продуктів лінійки бренда Бронхо Веда входять винятково рослинні та натуральні компоненти. Це підтверджує місію цього бренда: поєднувати в собі мудрість природи та цілющу силу аюрведичних трав для повного фізичного, душевного і соціального благополуччя людини. Варто відмітити, що бренд Бронхо Веда є лідером серед дієтичних добавок, що сприяють регуляції функції органів дихання за період з І кв. 2016 р. до ІІІ кв. 2020 р. як у грошовому, так і в натуральному вираженні*.

 

Серед брендів компанії «Euro Lifecare» увагу також привертає препарат Єврофаст, ібупрофен 200 мг та 400 мг у м'яких желатинових капсулах, який займає 4-те місце серед препаратів ібупрофену (група M01A E0) за 11 міс 2020 р. у грошовому вираженні*. Крім того, серед препаратів «Euro Lifecare» за період січень-листопад 2019-2020 рр. значний приріст у натуральному вираженні продемонстрував препарат Долоксен, таблетки, № 100 (рисунок)*, який зарекомендував себе як дієвий лікарський засіб у подоланні суглобового та м'язового болю.


Динаміка аптечного продажу препарату Долоксен, таблетки, №100, за період січень-листопад 2019-2020 рр. у натуральному вираженні

Euro Lifecare: турбота про ваше життя. 

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
за матеріалами, наданими компанією «Euro Lifecare»


* За даними аналітичної системи дослідження ринку «Фармстандарт»/«PharmXplorer» компанії «Proxima Research».